Första stegen

Som jag skrev tidigare har Edwin provat gå nått steg då någon av oss har sträckt ut händerna.
Men idag stod han upp med hemtelefonen i händerna och började gå!
Fem steg blev det innan han tippade men snabbt upp igen prova igen :) Så jag lyckades få det på film också :)



Igår hade vi turen att bli bjudna på middag hos Daniels syster och sen blev vi kvar och såg hockeyn. Edwin hade lite svårt att somna men det gick bra att lägga honom hemma igen. Dock vaknade han kvart över tre i morse vilket var mindre roligt. Jag fick honom att somna om men vid fem tyckte han det var morgon så Daniel fick stiga upp med honom. Men det märks att han har sovit mindre, han har varit lite gnällig nu efter lunch (fastän han sov två timmar på förmiddagen).
Vet inte om det är tänder på gång eller vad det är som spökar.
Jag hoppas han sover bättre i natt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0