Söndag

Helgen har bara sprungit förbi.
Daniel har hunnit skjuta upp för jägarexamen så i höst får alla älgar passa sig :)

Jag hade besök av Albin och Cajsa i lördags, vi cyklade/gick till bonden vid e4 an där det var kosläpp.Vi gick med Malin och Nellie dit medans Magdalena var lat och körde bil :p.
Mindre intressant eftersom jag är uppvuxen på bondgård men Nellie och Linus hade skoj.
På lördagkväll blev det grillning hos Malin och Fredrik och bastubad efter barnen hade somnat. Väldigt skönt men usch så trött man är på kvällarna.

Sen så har Edwin börjat vara jobbig att lägga på kvällarna. Vi är glada om vi får honom att somna innan nio...
Någon som har något bra tips på vad vi ska göra för att få honom att slappna av och somna i sin säng?

Idag har jag varit knäckt, har bara varit ut på en kortpromenad och medans Edwin sov passade jag på att måla norra sidan på husgrunden. Började ju redan i höstas med den västra sidan så nu är det dags att göra färdigt det projektet. Är det bra väder i morgon kväll ska nog den östra sidan få lite färg.

Vi hade turen att få middag hos Daniels föräldrar (idag igen :P) Alltid lika trevligt.

Lite bilder från helgen:




Kommentarer
Postat av: Jenny Andersson,Skellefteå

vilken cooling edwin är

2011-05-22 @ 22:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0