Mors dag

Nu var det helg igen och Mors dag!
Tjuvfirande lite igår då mamma och pappa var på besök. Vi åt go middag och kladdkaka till middag och mamma fick ett prydnadshjärta av mig och jag fick bidrag till en ny jacka :)
Var skönt att ha dem här för en dag, var bara synd att jag var förkyld och trött. (fick bara sova 4 timmar natten mot lördag...)

Tidigare i veckan var ju jag och Edwin och hälsade på Sofia och Alma i Sjöbotten och även Linnea och Ewy var där. Skönt att få komma sig iväg och surra lite :)
Och Edwin charmade Ewy, han rapade och hon skrattade åt honom. Det ska börjas i tid med flörtandet ;)

I tordagskväll fick jag rent ledigt, Daniel tog med sig Edwin till farmor och farfar efter middagen för han skulle dit och snickra. Så då fick jag tid att klippa gräsmattan och rensa ogräs. Väldigt skönt att få göra något annat för en stund.

Har börjat pumpa ur mjölk nu för att spara så vi kanske kan fara iväg någon kväll bara jag och Daniel.
Och sen har vi tänkt att Edwin ska få sova hos farmor och farfar den 11 juni då det blir 30 + 30 års kalas här på Knöllen.
Edwin har då fått prova äta ur flaska två gånger och det har funkat riktigt bra. Får hoppas att det håller i sig :)

Idag tar jag det lugnt, förkylningen sitter i huvudet och jag känner mig galet trött. Har bara rensat ur lite av Edwins kläder (han växer som ett ogräs). Nu börjar vissa av bodysarna i strl 68 vara för små...
Edwin sover i vagnen och Daniel har lånat traktorgrävaren av Sören för att gräva ett dike där vi ska gjuta för plintarna till utbyggnaden och verandan :)
Längtar tills vi är färdiga med alla byggnationer ute så vi kan börja inne någon gång.
Nä, nu vaknar snart Edwin. Lite bilder från de senaste dagarna


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, vilka goa bilder. :)

2011-05-29 @ 21:30:57
URL: http://itsaninvitation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0