Dålig början, bättre slut :)

Idag har varit en konstig dag. Edwin har varit grinig mest hela dagen.
Han ville inte sova mitt på dan i vagnen utan kunde bara somna när jag bar honom i babybjörnen.
Så när han väl somnat la jag ner honom men han vaknade efter 20 minuter. Jag hann ju i alla fall äta lunch...
Fast jag fick honom att somna om på bröstet. Dock fick jag inte så mycket gjort idag...
Hann i alla fall göra en kladdkaka medans jag gjorde middag, dock missyckades jag med att koka potatis. De blev brända. Så det blev ugnabakad torsk med knäckebröd till middag.

I morgon ska vi till Sjöbotten och hälsa på magkompisarna. Därav kladdkakan :)

Och kvällen blev då bättre än dagen. Edwin sov en lillstund efter middagen och sen kom Petter och Stina på besök och höll honom glad (och tröttade ut honom). Så när det var dags för sista målet somnade han gott och var i säng vid halv nio :)
Nu ska jag se Desperate och vänta på att Daniel ska komma hem. Blev ingen hotellnatt och det tackar jag för :)

Lite bilder från idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0