April april

April har bara sprungit förbi och inga uppdateringar har det blivit.
Men en hel del foton och händelser.

Den 6:e april överraskade Edwin mig med att vända sig från mage till rygg. Och den andra gånge lyckades jag få det på film :)

Sen var det dags för dop den 10:e. Vi var i bönhuset i Ostvik, perfekt lokal för dop måste jag säga. Edwin skötte sig exemplariskt och somnade efter att han fått vattnet på huvudet. Vi fikade smörgåstårta och gofika efteråt och hade det trevligt.

Lite bilder:




Sen på påsk åkte vi iväg till Avasjö. tyvärr hade all snö försvunnit så det blev inte så mycket till skoterkörningen men vi fick pimpla en dag i alla fall och Edwin fick prova på att äta utomhus :)



Sen den 26:e efter mycket tränade vände sig Edwin från rygg till mage för första gången. Och efter det går det knappt att lägga honom på rygg så ligger han på mage. Och nu har han även börjat snurra så smått så det skulle inte förvåna mig om han börjar krypa snart... Han har även fått prova sin nya hoppgunga (som han fick i doppresent av bästaste faster och farbröder) och även provat sitta i barnmatsstolen.

Lite fler bilder från april månad:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0