Hockey

Alltså, jag har varit duktig på att fota. Men tror ni att jag kom ihåg att fota Edwin på hans första hockeymatch?
Nä, inte det. Vi var nämligen på ladan i lördags, i logen som Daniels jobb har.
Dock så levde det om mer än vad jag kommer ihåg att det brukar. Och inte hade vi med några hörselkåpor. (Hemska föräldrar, check!)
Men lilleman var snäll iaf. Han hade bara lite svårt att sova. Så han var vaken från två till halv tio på kvällen.
Sen däckade han och sov i 6 timmar :)
Synd bara att hans första match blev en förlust. Vi får se om det går bättre ikväll. Och denna gång ska vi ha på honom hörselkåpor :) Känner mig hemsk som glömde det sist.

I går var vi på stan för första gången och åt lunch med Hillevi. Riktigt trevligt att få träffa henne och riktigt skönt att veta att det går bra att ta med lilleman på stan.

I morgon blir det BVC för tvåmånaderskoll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0