Sovmorgon

Shit vad veckorna går fort!! Helt plötsligt var det helg igen.

I veckan har vi hunnit träffa mammorna och bebisarna från föräldragruppen.
Riktigt trevligt att få surra av sig plus att få se alla underverken! Alla var så himla fina och mysiga.
Och Edwin var klart minst. Han har lite att växa igen om  man säger så :)


Och igår var jag och storhandlade själv med Edwin, var lite nervös före men det gick hur bra som helst.
Han sov hela tiden. Måste lära mig att inte oroa mig så mycket.

Har ju varit så himla kallt hela veckan (igen) så det har ju inte blivit så mycket promenader.
Men idag är det bättre så efter lunch ska vi försöka oss ut.

Just de ja, har ju glömt att berätta att Edwin har börjat sova riktigt länge på nätterna. Han somnar vid åtta och sover till ett, äter och somnar om och vaknar vid fem men då ger vi honom nappen så då somnar han om. I morse vaknade han halv åtta och ville ha mat.
Känns himla bra men jag tvivlar på att det kommer att hålla i sig :P
Men jag njuter för stunden.
I morse var han dessutom extra go, han åt och sen tog han en paus, lutade bak huvudet och gav mig världens största leende. Morgonen kan inte börja bättre :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Lilla söta killen! Hör av dig om du ska in till stan någon dag så kan ni komma förbi... på måndag har vi någon föräldragrupp men annars hänger vi mest hemma när vi inte är ute på promenad :)

2011-02-25 @ 14:29:46
URL: http://davidssonkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0