Snabba ryck

Äntligen börjar jag må lite bättre. Men tror ni inte att Daniel trillar dit på magsjuka då jag blir frisk??
Förhoppningsvis var det kortvarigt för han verkar må bättre idag.
Lillkillen växer då och mår bra. Han tycker verkligen om att bli buren i babybjörnen (man sover gott då)
Har dock inte burit honom i den på över en vecka så jag blev lite chockad då jag skulle ner med honom i den idag.
Tidigare var hans huvud långt nere men nu helt plötsligt är huvudet uppe vid kanten!!!!
Ska de verkligen växa så här fort??


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad söt han är! Och visst är det svårt att ta kort när de rör sig så okontrollerat med armar och ben :)

2011-02-13 @ 19:07:12
URL: http://davidssonkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0