Lite knäckt

Oj säger jag bara.
Det här med att föda barn har verkligen tagit knäcken på min kropp.
Först var jag bara trött då vi kom hem. Sen fick jag feber i två dagar. Sen fortsätter jag känna mig trött och hängig och det visar sig att jag har lågt blodtryck (98/67 och 107/68). Inte vidare bra.
Började må bättre förra helgen men på söndagen åkte jag dit på magsjuka och har legat däckad i tre dagar till. Igår fick jag äntligen äta så idag börjar jag bli människa igen.
Men jag tycker att det får vara nog med sjukdomar för ett tag.

Dessutom så blev nog min mjölk väldigt tunn nu när jag har haft magsjuka så Edwin har bott vid mitt bröst vilket har gjort att det varit väldigt svårt att vila och komma igen.
Igår åt han i säkert 2 timmar i två omgångar mellan halv sex och nio men efter det däckade han och sov i nästan fyra timmar.
Vilket jag tyckte var helt underbart för då fick jag sova!!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Stackare, det är ingen höjdare att bli sjuk när man är knäckt nog innan... Vilket gulligt kort på er. Han har också stora runda ögon som Heidie ser jag. Sköt om Er nu vännen! Kram

2011-02-10 @ 21:05:11
URL: http://itsaninvitation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0