1 månad!

Det tar aldrig slut för sjukdomar och problem för mig.
När jag låg i magsjuka hade jag även väldigt ont när jag ammade och även efter.
Så jag pratade med amningsmottagningen och fick åka dit och amma för dem och även lämna prover på bröstmjölken.
Amningen såg bra ut men tror ni inte att det visar sig att jag har både bakterier och svamp i bröstmjölken!!!
Så nu äter jag penicillin i tio dagar och hoppas att bakterierna försvinner. Sen får vi se vad vi gör åt svampen.
Börjar bli galet less och det här med att amma börjar kännas mer jobbigt än bra.
Men huvudsaken är väl att allt detta inte påverkar Edwin (förutom att han kan få torsk i munnen).
Men tro mig, ni vill inte få bakterier i bröstmjölken, det gör sjukt ont precis efter man har ammat. Tur det finns alvedon. Och nu på min tredje dag på penicillin börjar det göra mindre ont. Så det verkar ju fungera.




Edwin blev ju en månad i onsdags och vägde då 4025g och var 56 cm lång. Helt galet att de kan gå upp så mycket i vikt på en månad och växa 6 centimeter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0