Stopp

Har riktigt svårt för att skriva ner vad jag tänker numera. Förut kunde orden bara strömma ur mig men nu är det bara stopp. Jag kan börja men det blir inget vettigt av det hela. Delvis beror det väl på att jag vill inte dela med mig av alla mina tankar så öppet. Och så tycker jag det är rätt svårt att formulera allt jag tänker.

Fick i alla fall ett riktigt utbrott på Daniel idag. Spelar ingen roll vad det handlade om. Men jag har samlat på mig en del irritation nu ett tag. Kändes i alla fall bra att släppa ut det. Men just nu håller jag på att bli irriterad igen. För han skulle iväg och åka skridskor en stund, för TVÅ timmar sen. Jag vet inte vad ni räknar som en stund men för mig är det ca 1 timme eller något sådant. Inte två... Rolig fredagskväll det här blev.

Nä, om man ska göra som resten av halva sveriges befolkning, sätta sig framför teven och somna.
Ser fram emot en lång jobbhelg med många incidenter. Not!

Jag vill ju åka snowboard. Får bli nästa helg istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0