Blir lite irriterad



Bråkar med datorn och bloggdesignen. Inte riktigt min grej och Daniel är inte hemma så någon hjälp har jag inte. Drygt. Har i alla fall jobbat kort dag idag vilket var väldigt skönt eftersom jag har sovit dåligt i helgen, ätit dåligt och dessutom är det den tiden på måndaden då jag har blodbrist. Ingen lyckad kombination. Var nog tur för Daniel att han var på resande fot hela lördagen och slapp umgås med mig. Blir bara ett kort inlägg, ska börja med middagen, strax kommer Oscar och Maggis för att äta middag med oss (tacos) :D

Ciao

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ååå tacos... nu blev jag ju hungrig!

2010-01-26 @ 18:09:51
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0