Nu

Det är höst. Det har hunnit komma snö, men den försvann lika fort. Dräneringen verkar fungera. Källaren är torr. Inne är det varmt och skönt. Ute är det dock en leråker. Tur det börjar bli kallare, så då kanske allt fryser ihop istället för att göra så att det blir lera ÖVERALLT! Daniel planerar badrum och jag drömmer om nya fönster och ny fasad. Vi ska bli med ny bil och mamma ska ta över min kära audi. Det börjar bli lite dyrt att ha två dieselbilar, särskilt när vi hellre lägger pengarna på huset.

Och istället för svininfluensan verkar våra närmaste ha drabbats av bebisinfluensan. Maggis och Oscar fick i juni, Malin och Fredrik i augusti, Daniels kusin ska ha barn, Josefine och Morgan ska ha i januari. Massor av folk jag har glömt. Någon mer som tänker klämma ut en liten en???


Höst






Min nya godisskål :)

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Va roligt att du börjat blogga igen :)

2009-10-10 @ 11:18:05
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0