Sjuk

Jag mår inte så bra. Började redan i fredags. Ont i huvudet, nacken, snuvig, lite feber. Och trött. Känner mig inte så fräsch, men i jämförelse med Daniel mår jag hur bra som helst. Den stackaren har legat i 38 graders feber och hosta sen i fredags. Så fastän jag också har mått dåligt så är det jag som fått göra middag osv... De borde finnas någon typ av hemtjänst då alla i hemmet ligger sjuka. Några som kommer i klädda munskydd och hela kittet som har med sig varm mat och frukt och röjer undan bland alla baseklusker.
Men inte. Jag och Daniel har kört med att den med minst feber får göra en insats. Hittills har jag förlorat med små marginaler varenda gång. Men idag känns det som om jag kanske vinner :)

Så jag är i alla fall hemma från jobbet idag. Var väldigt nära att jag skulle åka men det kändes inte bra i kroppen när jag hade vart igång en stund. Plus att det gör så förbaskat ont i bröstkorgen om jag antränger mig. Så jag blev hemma. Daniel lika så. Nu ska vi väl bestämma vem som ska få göra lunch. Jag tror faktiskt Daniel har mindre feber än mig :)

God natt

Kommentarer
Postat av: Jossan

Har ni drabbats av grissjukan tro? Eller är det en tävling mellan er vem som är dåligast?! :) krya på dig iaf vännen! Kram

2009-11-25 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0