Arg arg arg


Jag känner mig lite sliten. Förstår inte varför, jag har ju varit ledig i tre dagar.
Men igår när jag kom hem efter jobbet var jag helt förstörd. Ett riktigt monster. Tog det lugnt och såg första avsnittet av flashforward (galet bra). Sen somnade jag. Klockan sju!!!! Med kläderna på. Vaknade först när Daniel kom hem från innebandyträningen vid halv elva. Då var ja på ännu sämre humör. Och gnällde över varför han inte hade väckt mig innan han for. Jaja, lyckades ändå sova hela natten. 12 timmars sömn. Inte illa.
Får hoppas jag blir på bättre humör snart bara. Daniel kommer ju bli less på mig annars...


Kommentarer
Postat av: Danne

Man kan aldrig bli less på dig älsklingen:)

2009-11-10 @ 10:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0