En tussilago, flera ...???

Ännu en vecka har passerat. Har äntligen lyckats träna upp mitt knä så pass att min sjukgymnast tillåter mig att åka snowboard igen. Frågan är ju om min chef håller med... Plus att jag inte vet om jag själv vågar riskera att göra illa mig igen. Det var ju inte så skoj sist om vi säger så. Var ledig igår, galet skönt. Tyvärr ville solen inte riktigt vara framme då jag var ute. Men den verkar ha lyst så pass mycket att tussilagosarna (en tussilago flera....???) vill upp i vårsolen



Har även fått börja lära upp mig till min nya tjänst på jobbet, känns skoj att lära sig något nytt men lite nervöst över att jag ska göra fel på en massa grejer. På onsdag får vi se hur det har gått....

Tråkigt med förlust igår, ganska snörpligt. Får hoppas vi kör över dem på lördag istället

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ett BRA tag sedan! Hur är det med dig? Förutom ditt skadade knä förståss :)



Kram kram /Emilia

2009-03-20 @ 21:17:01
Postat av: Anonym

Det var ett BRA tag sedan! Hur är det med dig? Förutom ditt skadade knä förståss :)



Kram kram /Emilia

2009-03-20 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0