Var och varannan vecka

Jag vet, de va länge sen sist (Känns som om jag har skrivit så förut...)

Det är mycket som händer just nu och som vanligt prioriterar jag inte datorn. Men eftersom jag är ledig idag, vädret är inte riktigt hundra och jag känner mig ganska sjuk (hosta och snuva) så tänkte jag passa på att uppdatera lite.

Vi har hunnit vara på Ikea och köpt en ny tv bänk, en hylla, nytt soffbord, en massa galgar så jag äntligen kan hänga upp mina tröjor, linnen och annat och så köpte vi en massa annat bra att ha :) Sen har vi hunnit vara till Umeå och se Whitesnake, sjukt bra men jag hade galet ont i fötterna dagen efter... Sen har vi ju ett dike runt hela huset, Daniel har varit galet duktig och jobbar varje kväll efter jobbet med att skotta, lägga duk och fylla grus. Jag har hjälpt till med att laga mat och pyssla om honom :) Nä, nog har jag varit ute och skottat jag med men jg har kännt mig galet seg i veckan, är nog för att jag varit på väg att bli sjuk.

Nä, de har säkert hänt en massa annat också, men de tar vi sen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg :)

2009-06-04 @ 09:33:16
URL: http://fotoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0