Träningsvärk och shoppingbegär

Brädåkning igår, sjukt ont i benen idag.... Särskilt i rumpan. Blev en hel del försök till att hoppa igår, tror inte jag har musklerna till det egentligen. Men jag lyckades landa några gånger i alla fall :)

Tapetseringen blev jättebra, så här blev resultatet
 

Sen ska jag se om jag hittar några guldramar att sätta upp några fina bilder i + badrumsskåp och lite annat.  Är meningen att Daniels morfar ska tillverka badrumsskåp och toapappershållare till oss. Men vi har ingen aning om när det blir klart.

Och idag var jag och köpte köksgardiner + råcoola väggdekorationer på Shape som kommer passa riktigt bra uppe i vardagsrummet


Sen har jag inte visat tröjan jag köpte på kupan i Dorotea för någon vecka sen. Jag har ju alltid velat ha en helly hansen tröja, en sån där lurvig, oftast orange sak. Och tro ni inte att jag hittade någonting liknande där!!! Fast denna var av märket Craft, blå och alldeles lagom lurvig. Och galet skön





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0