New shoes!

Mina skor kom igår. De var underbart sköna och galet snyggaMe like



Igår var vi på hockeyn. Fick biljett från jobbet, men tror du inte att när ja kom in så sa Daniel att de hade platser över från hans jobb (och deras platser är galet mycket bättre) Så jag hamnade där istället. Jag har lite skuldkänslor men vad gör man inte för att få se hockey från den bästa vinkeln??!?
Och vi vann ju (tillslut) Men det satt galet långt inne. 49 (!!!!) skott och endast två mål. Tror de är några som måste träna på att skjuta innan nästa match....

Idag har jag varit ledig. Och lat. Hade egentligen tänkt baka limpa idag men insåg att jag ändå inte har någon frys att förvara dem i För vi har inte fått våran nya frys och kyl än.Så limpan får vänta några dagar. Och jag klagar inte över att göra ingenting. Ikväll blir det middag med Daniels jobb och sedan bio med lite löst folk. Valkyria ska vi se.  I morgon blir det snowboard på dagen och inflyttningsfest på kvällen. En fullspäckad helg helt enkelt.

Favorit just nu: Pink - Sober



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0