Suck och stön!

Jag måste be om ursäkt. Jag har inte varit duktig på att uppdatera den senaste tiden. Fast det är inte så konstigt egentligen. Förra onsdagkväll fick jag ett infall, för jag insåg att jag skulle vara hemma, sjukskriven i 4 dagar. Så då fick jag för mig att åka till Åsele och umgås med min mamma, som också låg sjukskriven just då. Sagt och gjort, torsdag morgon var jag på väg. Var väldigt skönt att vara i Åsele och göra ingenting.  Det enda jag gjorde var att fota :)

     





Sen på lördagen var vi på dop, eller namngivningsceremoni. Massa god mat och trevligt folk. Och så fotade jag (man gör inte så mycket annat när man hoppar på kryckor)

       




Och i måndags provade jag jobba igen, gick rätt ok, men hade ont i knäet. Men hade tur, för Maggis skulle simma så jag hakade på. Har knappt haft ont i knäet efter det + att jag var och simmade idag igen. Väldigt skönt. Tror jag ska börja simma minst en gång i veckan. Och sen har jag börjat måla skåpet som ska in i köket där den gamla kyl/frysen stod och så har jag målat badrumsskåpet som Daniels morfar har gjort till oss. Så det händer grejer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0