Stukade knän och glassplitter

Ännu en vecka har passerat. Knäet funkar fint, jag jobbar äntligen för fullt igen. Fast jag får inte åka bräda på ett tag, för jag har inte full stabilitet i knäet ännu. Jag har, som de så fint heter, stukat knäet.  Så kan det gå. Var gräsänka i helgen, Daniel var och åkte rallybil. De gick rätt bra för dem, de voltade inte den här gången :) Men på något vis lyckades pojken ändå krossa sin Iphone. Han tappade den efter några öl :) De bästa i det hela är att telefonen i alla fall fungerar, fast man kan skära sig rätt bra om man har för bråttom :P



Nu ska jag kurera min hals och vila mig inför att jobba i eftermiddag.

Ät många semlor! 
(Det ska jag göra iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0