Aj aj aj!!!


Ja, vad ska man säga. Jag är rätt klantig. Och just nu har jag rätt ont.
Vi var och åkte bräda igår, i Bygdsiljum. Och självklart var vi och hoppade. Allt gick hur bra som helst, ända fram till lunch då jag kom lite kort i första hoppet, spände främre benet och landade stumt med all tyngd på ett ben. Det ilade till och sen kände jag att något var galet. Lyckades åka ner till liften, tog stöd av Daniel i liften upp, var på väg att svimma och spy i liften men jag tog mig upp. Väl uppe la jag mig ner tills jag inte mådde illa längre. Gick in till receptionen och frågade efter sjukvårdare. Sen svimmade jag och vaknade liggandes på en av bänkarna. De klämde och kände men det var inget som var svullet och det gjorde bara ont då jag stödde på benet. Så jag tänkte att jag förmodligen sträckt någon muskel, så istället för att åka in till akuten fick de andra åka vidare och jag vilade. Sen kom vi hem, gjorde oss i ordning för fest, lånade kryckor av Lena och begav oss till Frode och Hillevi. Var väldigt intressant att hoppa på kryckor och särskilt med lite alkohol i blodet.
Var i alla fall en väldigt trevlig fest men jag orkade bara festa till typ tolv, sen åkte vi hem. Hemfärden blev rätt spännande, för Daniel spydde ner hela bilen (och som tur va var de inte min bil)

Och idag har jag stigit upp, haft jävligt ont i benet, fått syster att skjutsa mig till akuten, väntat, väntat, träffat en läkare som klämde och vred i knäet, skickade mig på röntgen och nu är jag hemma igen. Och de enda jag vet är att jag har ont. Röntgenplåtarna ska kollas i morgon och jag lär vara sjukskriven ett tag framöver.... TYPISKT!

Nu ska jag ta smärtstillande och sova. Bilder från festen kommer väl.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, förlåt om jag skrattar... Men du lyckas ju verkligen. Själv var jag i fjällen i helgen o du ska bara veta vilket underbart väder det var... :)Kram

2009-02-02 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0