Utbränd


Då var jag äntligen fri! Har jobbat konstant sen förra fredagen. 62 timmar (plus all rast) på 7 dagar. Inte konstigt att jag känner mig sliten. Igår kväll var jag verkligen inte människa. Jag blir så slut i huvudet av alla ljud på jobbet. Är det inte julmusiken är det jobbiga kunder som frågar om allt eller barn som skriker.

Som tur är det lugnt och skönt hemma. Hela kvällen dessutom, Daniel är på jobbfest ikväll. Ganska skönt egentligen :)

Igår när jag var på alla sämst humör skulle vi i alla fall slå in alla paket, klä granen och koka knäck. Men vi skippade knäcken (Daniel var i risksonen för att bli skållad)



Här är i alla fall den färdigklädda granen. Några av paketen.
De som ska med till Avasjö hamnade i en jutesäck.

I morgon blir det fest  och god mat hos syster. Söndag blir det dop i Frostkåge och sen fika i Drängsmark.
Jobbar måndag och tisdag sen blir det avfärd till Avasjö för julfirande.
Och med tanke på hur dålig jag har varit på att blogga på sistone så är det väl lika bra att jag önskar er en riktigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0