Sockerberoende




Jag är sockerberoende. Jag menar, det är riktigt jävla illa!
Jag blir som ett monster om jag inte har fått socker. Har jag ätit mycket socker är jag hemsk dagen efter. Och att jag ens tänker tanken på att jag borde försöka sluta äta socker gör att jag vill äta något ... sött! 
Gaaah!

Så nu ska allt socker ut och aldrig mer komma in i detta hem. Hur nu det ska gå till. Och hur ska jag inte kunna ta gofika på lördagar då jag jobbar? Eller inte sjunka ner i soffan på fredagar med chips och godis? Eller inte ta en kaka då det bjuds till kaffet?
Tål att tänkas på.
Blir till att köpa hem frukt varje dag. Undrar vad Daniel tycker om det? För jag tror verkligen inte att jag skulle klara av att Daniel äter godis medans jag försöker sluta... Hoppas han vill hjälpa mig.



Hur kommer detta gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0