God fortsättning!


Har hänt en del sen sist om vi säger så. Vi har hunnit vara på barndop för lilla Linus. Jobbat som galningar för att sen åka till Åsele på tisdagskvällen för att fira jul med mina föräldrar och tre av mina syskon + familjer. Och vi har ätit och spelat spel och åkt pulka, kört skoter, mekat i folkracebilen, spelat lite mer spel, jag har hälsat på tant Iris, bakat tunnbröd och säkert tusen andra saker har hänt. Men det bästa av allt var att få vara ledig och umgås med familjen. GULD!

Fick ju även världens bästa julklapp av älsklingen, biljett till sonisphere festivalen den 7:e augusti! Wohoo!
Äntligen ska jag få se Iron Maiden :)

Dock var det ett äventyr att ta sig hem. Snörök och när vi närmade oss Boliden började det att snöa.  I inlandet har det inte snöat så mycket men i frostkåge har det vräkt ner. Det har väl kommit ungefär en halvmeter medans vi har varit borta. Som tur var hade Daniels pappa skottat medans vi varit borta men det var lite snö upp mot huset. Och det slutar aldrig snöa heller! Helt galet.

Lite bilder från veckan som gått







Daniel då han trillade ner i diket där det var riktigt mycket snö! Var tvungen att ta kort innan jag hjälpte honom upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0