Min dag

Den började väldigt bra. Fick present redan då jag vaknade, en Ipod :)





Sen så hade jag en bra dag på jobbet (över förväntan) med tanke på att det var min första dag på min nya tjänst. Och sen efter jobbet blev det smörgåstårta till middag (den försvann så fort så den finns de inte ens bilder på) Och sedan kom en liten del av min släkt och en stor del av Daniels släkt för att fika tårta





Och på det blev de lite fler presenter. Två muggar, en bok, presentkort, pengar för att handla på Ikea, blommor, fina teckningar och en trisslott.

Tack tack !



Fast det bästa av allt var nog att få prata med Elenor, den skruttungen har varit utomlands i snart 3 månader, så jag hade nästan glömt bort hur hon låter. Saknar henne galet mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0