En snabbis



För det första, att fara och fjällvandra när man är stressad är ingen bra ide
Jag bröt ihop totalt
Det fick mig verkligen att fundera på vad jag vill och på vem jag är
Blir defenitivt fler turer nästa sommar, fast då med lite mer lediga dagar före och efter
Man måste ju få sig tid att reflektera också :)

Sen har jag jobbat, och jobbat och jobbat

Spelat innebandy och fått ett fint blåmärke
 Och så här ser det ut en vecka efter


Har även hunnit festa (fast jag måste säga, det var en vek insats av mig, behöver nog träna upp mitt festande lite ;)

 


Och nu är jag hemma, sjuk
Börjar tro att det intensiva tempot är lite för tärande för mig + att jag inte riktigt tål katterna
Får se om vi ska behålla dem eller inte
Diskusionerna är igång iaf

Du kanske behöver en katt?  

   


Tveka inte att höra av dig
Känns bättre att få ge dessa sötnosar ett nytt hem än att behöva ta bort dem

Nu ska jag ta mig en kopp te och ladda batterierna

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0