Midsommar 2008

Åh vilken underbar helg jag har haft!

Midsommar blev galet skoj, och jag somnade inte klockan åtta :)
Riktigt mycket folk och vi spelade sjukt  mycket rockband, beach och brännboll
Sen åt vi riktigt god mat och åt världens godaste efterrätt också
Lite bilder från dagen, kvällen och natten

            
         
        
        
    
    


Sen att jag skulle upp och jobba dan efter var väl mindre lyckat, men som tur var det rätt lugnt på jobbet :)
Idag hade vi tänkt kika på rallycross i Klutmark men det har åskat helt galet mycket (och regnat) så det har blivit soffläge i stället för mig
Daniel den stackaren var tvungen att rycka ut till jobbet, för de hade inga program kvar
Ganska typiskt för vi har inte så många lediga dar tillsammans i sommar, men men
Får se om det blir fotboll sen ikväll i alla fall

Åter mot teven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0