Midsommar

Då var det midsommar igen
Får hoppas jag håller mig vaken längre i år än i fjol (somnade vid 8 tiden...)
Förra året vid den här tiden var jag galet nervös, för det var folkracetävling
Jag stod förmodligen på förarsammanträdet och laddade som en galning
Kommer dock inte ihåg hur det gick, tror det var då jag blev 4:a, måste kolla upp det där tror jag
Hade önskat att jag kunde vara hemma och se folkrace idag, men eftersom jag ska jobba i morgon kändes det lite väl stressigt att åka hem

Idag blir det i alla fall silllunch och sedan knytkalas med en himla massa folk
Får hoppas det blir lite bättre väder bara, för jag vet inte riktigt vart alla ska få plats....

Hände en hemsk grej igår också
Vi var och spelade fotboll, och efter nästan 1½ timme så sprang Lena och Daniel ihop, och Lena föll i marken och började skrika som en galning
Hon höll sig för knäet och såg ut att ha galet ont
De körde som galningar till akuten med henne men det var ingen fraktur och förmodligen inget ledband som var av
Fast Lena blev sjukskriven och vi andra otroligt skrämda
Ingen rolig sorti på en annars trevlig kväll

Nu ska jag hänga lite tvätt

Ha en underbar midsommar för det ska jag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0