Lite blandat


Ja säger då det, vilken dag!
Upp vid nio för att bege sig till lägenhetsvisning klockan tio
Var inte världens finaste lägenhet och inte billigaste hyran så det blir nog att passa på den, men i kväll blir det ju till att kika på två till så vem vet, kanske tredje gången gillt??
Sen har jag sprungit på stan heeeela dagen med Hillevi
Något så ont i benen jag har
Och mitt bankonto blev lite tommare
Men då blev min garderob lite mer välfylld istället + att jag fyndade ett tangentbord för 10 kr Säterhill data



Lätt värt om vi säger så

Och här har ni lite fler bilder från p.i.m.p festen
   



Och en ful bild på min fula bränna på fötterna


Nu ska jag ta en paus från allt

Så jag orkar jobba ikväll

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0