Grym helg

Jag säger bara, fy så skönt att sommaren är här!!!

I fredags blev det middag på O´learys i högljutt sällskap, sedan vidare för brännbollsmatch vid Nordanå
Grymt skoj, och det gick riktigt bra för att vara första gången jag spelade brännboll på typ 2 år!!!
Sen var det jobb under lördagen, vilket inte var så dumt det heller. Marie drog igång typ 5 projekt som vi försökte hinna klara (vilket vi gjorde under söndagen)
Efter jobbet skyndade vi oss till Fällfors där  bensinångorna låg tätt och gummit flög i luften, drifting

   

Galet mycket folk, fint väder och rätt grymma förare gjorde kvällen väldigt trevlig
Sen att mina syskonbarn dök upp gjorde inte saker och ting sämre :)
Efter en sen middag blev det sedan tll att spela lite beach på Daniels gräsmatta
Vilket gick bättre än förväntat, men fy så ovan man är att slå bollen
Fick galet ont i handlederna

Och efter att ha jobbat heeeela söndagen så blev vi bjudna på middag hos Daniels mormor och morfar
Så god mat kan man ju inte tacka nej till :)
Sen åkte vi hem och för att inte bli feta var vi ju tvugna att hitta på något, så det blev kubbmatch och sedan brännbollsmatch mot några (vad vi trodde) vältränade ynglingar
De skämdes nog över att förlora mot en handikappad Oskar (gipsad tumme), gammal Daniel med hjärtfel, och så två tjejer (jag och Maggis)

Att vara gammal är nog bäst ändå



Nu ska jag kurera min pollen och ladda inför att jobba kväll
Puss

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du verkade så rastlös...av det jag läste...

2008-06-02 @ 17:51:18
URL: http://pantalonger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0