Ett grönt monster (p.i.m.p.)

Ja, då var ännu en helg förbi
Blev en riktigt rolig fredag, med rktigt trevligt folk
Alla såg ut som små hiphopare och pimps, och polisen kom förbi för vi väsnades för mycket



Trevligt, trevligt :)
Blev lite för full kanske, men jag hade ju mig ett grönt monster att luta mig emot, så det var ju lugnt :P

På lördagen var vi båda sega men vi lyckades ta oss ur sängen tillslut, sen på kvällen blev det grillning med några vänner och sen fotboll

Och igår var jag riktigt duktig
Kände mig galet rastlös så jag började rensa i Daniels rabatter, flyttade stenplattor och försökte förinta alla brännässlor
Hann dock inte klart för Magda ringde och frågade om vi ville ha jordgubbar och glass (och vem tackar nej till det?)
Och efter glassen kikade vi på Pontus då han spelade fotbollsmatch
Sen var det bara att bli bjuden på middag, sen skulle vi iväg och lattja lite fotboll...
Så rabatten blev aldrig klar, och mina ben värker otroligt mycket idag
Men, skoj var det

Idag börjar jag sent så jag får väl vara duktig och gå ut och göra klart så inte rabatterna ser helt förjävliga ut


Frukost!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0