Åskoväder

Fy tusan vad träningsvärk jag har
Gårdagens fotboll tog på mer än vad jag någonsin varit med om
Jag vet inte om jag är alldeles för otränad eller om jag stetchade för dåligt men det var riktigt obehagligt när jag skulle ställa mig upp efter att ha suttit i kassan i två timmar....
Var knappt att jag tog mig upp!!!!

Och inte är det någon Daniel hemma så jag kan få lite massage, för han är och fiskar....
Får hoppas han fåt mycket fisk i alla fall :)

Och just det ja, idag innan jobbet skulle jag vila, men hann knappt somna förrän det small till av bara den så att rutorna vibrerade
Självklart var det åskar som var ute och väsnades
Har aldrig varit med om ett åskoväder som väsnas så mycket
Riktigt obehagligt

Nä, dags att sova säng
I morgon blir det till att springa på stan och sen kika på 3 lägenheter och sen jobba. Puh!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0