Utmanad!

Jag ger upp!
Insåg att om jag tränar ikväll kommer jag inte kunna gå i morgon
Och den lilla viljan jag har kvar till att träna kommer att försvinna
Så i dag tar jag en paus (en välförtjänt sådan, ni har väl sett hur mina fötter ser ut?) och satsar på att ligga i vågrätt läge hela kvällen



Och just det ja, jag har ju blivit utmanad!!! (av Emilia)

Regler för denna utmaning:
  • Länka till den som utmanat dig
  • Berätta sju sanningar om dig själv
  • Utmana sju personer
  • Lämna ett meddelande till dom som du utmanar
Mina sju sanningar:
  1. Jag är alldeles för impulsiv
  2. Allt för ofta talar jag innan jag har tänk (dvs det blir galet fel lite nu och då)
  3. Jag har absolut inget tålamod
  4. Blir jag arg så blir jag riktigt arg... (inget du vill uppleva)
  5. Jag har ett riktigt dåligt humör om jag inte har fått äta
  6. Jag älskar att lära mig nya saker, men oftast tycker jag det är ointressant efter en kvart... (fullt på hårddisken?!?!?)
  7. Hatar egentligen sånt här men jag är alldeles för snäll för att ignorera när snälla människor utmanar :)

Nu till det roligaste, jag utmanar: Petra, Mirjana, Hanna, Gutte, Martin, Magdalena och Danne

Godd Luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0