Stockholm 17 - 20/1 2008


Ja, egentligen så började allt redan den 16:e (onsdag) då vi var 6 st starka som skulle åka tåg ner till stockholm (de andra lata, ej miljövänliga, åkte flyg morgonen efter)
Det blev en rätt så gemytlig resa där vi spenderade större tiden i restaurangvagnen. Pojkarna sprang dit innan tåget ens hade börjat rulla för att dricka öl
Vi blev nog alla rätt runda under fötterna (utom robin) och ingen av oss var så pigga morgonen efter...
Det var inte rolig att vakna.... (torsdag)
Inte heller att gå på Formexmässan i 5 timmar!!!
Tur man kunde fika och softa

Var vid vandrarhemmet runt 5 tiden, sov nästan i en timme innan vi skulle ut och äta.
Efter maten rullade vi runt på gatorna på söder och hamnade på olika krogar, riktigt skoj

Fredagen bestod av shopping, fika och lite mer shopping. Lördagen och söndagen likaså
Sen blev det ju utgång alla dagarna också, bland annat hamnade vi på välrdens häftigaste Hawaiiclub, med riktigt mäktiga drinkar
Sen åt vi en massa god mat alla dagar
Och så fick jag mysa med världens mysigaste, inte dumt
Men söndagen var dryg, planet hem gick inte förrän 23:10. Tur att jag inte var ensam ;)

Vill inte ens kolla hur lite pengar jag har kvar på kontot
Är inte piggast i världen heler för den delen
Usch o fy
Men skoj hade jag

Bilder komner snart



Nästa resa blir nog till Göteborg, eller varför inte en strand någonstanns?
Bom bom
Puss puss



Kommentarer
Postat av: Linda

kul med sthlm

2008-01-21 @ 15:41:23
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: tezzie

Verkar som hela helgen blev shopping. Låter kul, kanske itne lika kul för bankomatkortet men ändå:)

Du skriver jätte bra tycker jag!

2008-01-21 @ 15:45:50
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0