Mystisk post


Det här kan ju tolkas på två sätt
   
Antingen är jag så snäll att jag förtjänar godis, hemmabränd skiva, ett mystiskt foto och ett brev med gulligt innehåll ("Puss och Kram...")

Å andra sidan, skicka godis till en som försöker sluta äta godis, är det snällt?
Och har jag så dåligt musiksmak så jag måste få förslag på bättre musik? På en skiva där det även är ritat en djävul!
Och ett brev där det påpekas att jag aldrig får brev plus att det är ritat en "töntig sol" i ena hörnet....
Och vad menas med bilden med Turbonegro egentligen?

Va menar du egentligen Le Chef?



Frågorna hopar sig och jag blir inte ett dugg klokare....

Så jag väntar tålmodigt på ett svar

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vilken trevlig överraksning..undra vem det kan vara. Kanske du anar? :)

2008-01-15 @ 18:01:08
URL: http://mamabg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0