Mitt nya liv


Usch vilken intensiv helg!
Men skoj har jag haft :)

Var och kikade på backtävling i fredags, lite kallt men efter lite brottning så blev det bättre. Och så blev man eggad på att köra skoter :)
Sen på lördagen var det upp kl halv åtta för att hämta kusin i stan, sen hem, byta om och iväg till Vallsberget.
Där det blev brädåkning heeeela dan. Grymt före, lite för mycket folk bara.
På kvällen blev jag bjuden på middag i Stormark, sen stressade jag till stan för att festa med Magda och Robin. Har nog inte haft så roligt på väääldigt länge, vi dansade konstant!
Tyvärr hade jag högklackat så när vi skulle gå hem värkte det så mycket i mina trampdynor att jag var tvungen att ta av mig skorna.... Blev lite blött och kallt men jag tog mig hem :)

Var något sliten på söndagen så det blev en lugn dag. Tills vi såg hur fint väder det var, då var vi tvugna att bege oss ut. Tanken var att vi skulle åka pulka och grilla korv men de blev bara att köra skoter och tolka istället men det var grymt skoj det med ;) Det är så underbart att vara ute!

Känner mig fortfarande lite sliten men ska ändå iväg och börja mitt nya liv ikväll, på en spinningcykel.....

Får hoppas att jag inte spyr.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0