Kvinnligt vs. manligt ledarskap

Shit

Om vi säger så här, de första 10 dagarna på detta år har varit trevliga, intensiva, intressanta, givande, galna, roliga, härliga, mysiga och det kan bara bli bättre :)
Visst, några tårar har redan hunnit falla men det är ju jämnjävligt i alla fall...

Dagen har flytit på över förväntan, jag menar, att få ägna halva dagen åt att diskutera omvärlden, framtida faktorer som kan påverka handeln, analysera o.s.v. Kan ju inte vara annat än grymt skoj :)
Jag tror jag har hittat det jag tycker är intressant, inte dumt, inte dumt alls

I morgon har jag intervju i en timme, sen blir det till att leta praktik och skriva om kvinnligt vs. manligt ledarskap!
Btw, har du någon synpunkt i det ämnet är det bara du skriver!  Man kan aldrig veta för lite  ;p


Och hela helgen kommer (förhoppningsvis) bestå av brädåkning och lite mer brädåkning :)
Gryyymt!


Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0