Jag då?

Det är en sak jag har funderat över
Och jag har ännu inte kommit på hur det ligger till

För efter ett år av insikt och svåra val känns det som om jag gav allt, men fick inte ut något av det
Bara ett krossat hjärta
Jag gav allt av mig själv, försökte få dig att inse (och jag lyckades)
Men jag då? Vad fick jag ut av allt?
Ska jag bara vara nöjd med att du förändrades?
Att du förhoppningsvis gör rätt med nästa person du träffar?
Att du gjorde alla misstag med mig och lärde dig något?

Visst har jag också lärt mig saker, förändrats och kommit en bit på vägen.

Men varför känner jag mig snuvad på konfekten?

Vad är det som jag ska glädjas åt?
Eller ska jag bara glädjas av att du mår bra?
Men nog måste jag få vara lite ego i det hela?

"Gaaaaah!!!"









Jag då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0