Jag är värd lite mer

Jag kommer aldrig kunna vara mig själv i din närhet
Aldrig kunna slappna av och bara ha kul
Inte ge av mig själv och vara trygg
Jag kommer aldrig våga lita på dig

För jag kommer alltid vara rädd
Rädd att jag inte duger, att det jag gör är fel
Att du aldrig berättar hela sanningen

Så nej, jag finner styrka i att jag är värd något mer
Något bättre
Någon som vågar vara ärlig mot mig och den jag är
Någon som inte gör mig nervös och osäker


Så jag fortsätter ignorera, för jag är värd något bättre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej om du vill ha gratis kontantkort rekomenderar jag dig att kolla min blogg, ha en bra dag :) / Erika

2008-01-14 @ 15:24:19
URL: http://snelhestklapa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0