Snark


Självklart så somnade jag i biostolen
Street Kings är inte en film jag kommer att rekomendera
Mitt sällskap var desto bättre ;)

Lördagen bestod av jobb och sen blev det god mat i trevligt sällskap
Söndagen så blev det till att städa och mobba Danne (hittade matvaror i hans kyl som hade bäst före datum från 2005)
Och sen blev det grillat till middag *mums* (Efter att jag hade rensat Dannes kyl :p )


Är fortfarande lika glad över att ha en kort jobbvecka, fick in och jobba extra på Shape idag (Dvs, jag hade en 11 timmars dag...)
Tur att jag är ung och oförstörd :)

I morgon blir det jobb, hämta Elenor och sen bär det av mot Kiruna

Ha en underbar Valborgsmässoafton!

image299


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0