Uppskattning


Att bry sig om sig själv.

Att göra det som är bäst för mig.

Just nu känns det som jag har slungats ur ett kaos in i något underbart som jag inte kan uppskatta.
Något som kanske känns underbart bara för att jag kommer ur ett kaos.

Eller är det verkligen underbart?


Men det känns verkligen som att jag för en gångs skull inte ska slänga mig in i något nytt. Jag ska för en gångs skull tänka efter, reflektera och känna att det känns bra, för mig själv.
Inga baktankar, inga förhoppningar. Bara en bra känsla.

För jag tror inte att man kan vara lycklig med någon anann om man inte är lycklig med sig själv.


Sen underlättar ju allt om man har underbara människor runt omkring en som finns där och som bekräftar en.

Så undvik baktankar och upsskatta mig för den jag är!
Så ska jag uppskatta dig.

Kommentarer
Postat av: Danne

Hoppas att de är helt underbart för de tror då ja att de är, men de får ju framtiden utvisa.
Du är iallfall en helt underbar person hur de än blir islutändan:) de ska du veta.
Kan ju bara hoppas på ett happy ever after ;)

2007-09-24 @ 23:04:47
Postat av: Per den nyrakade :P

Tolkar det som på Dannes kommentar att ni verkligen är tillsammans med varann nu och verkligen vill satsa på det, Hoppas ni får det bra om det känns rätt och är så =) Men jag blir lite fundersam över vad ni egentligen menar , Med tanke på Linas kommentar om att vara själv och sådär ?! Äh.. jag är väl bara en galning som tolkar allt fel och för mycket nyfiken i en strut
:P
Men det vill jag att ni ska veta att jag önskar VERKLIGEN att du Lina får må bra! För det förtjänar du efter att ha gått igenom det här!! P.s Du får vårda den här blomman bättre än vi gjorde med den förra ;) Tänker på dig väldigt mycket varje dag, Och hoppas att allt ordnar sig

2007-09-24 @ 23:22:09
Postat av: Per den nyrakade

Jag är SMART som en fiskbulle :D Kom ju på när jag gick och la mig och precis skulle somna :P vad ni egentligen skrivit och egentligen menar. KRAM på er alla

2007-09-25 @ 00:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0