Trevlig lördag?

Ja, igår var en intensiv dag
Var uppe redan i ottan för att hämta min soffa.
Men tror ni inte att de har strulat till allt på Shape, så min soffa fanns inte kvar!!!
Så har ja riktigt otur blir ja helt utan soffa, lite dålig stil tycker jag.
Sen var de bara hem, äta, packa lite grejer inför kvällen och sen på hockey, AIK - Frölunda
Riktigt bra match, kul att ha sittplats så man ser vad som händer ;)
Blir nog fler matcher i vinter, särskilt om de fortsätter spela så bra som de gjorde igår.
Sen blev de extra skoj eftersom jag hamnade bredvid en man som var cynisk (hans avsikt var att säga synsk, men han hade druckit nån öl för mycket ) Skrattade rätt gott

Sen bar de av till en stuga i Burvik där vi skulle spela spel och bara mysa. Blev väl nått vinglas också, och för vissa några öl för mycket ;)
Hade ritktigt trevligt tills Magda kom och sa att Per var på väg... Kändes mindre skoj efter alla samtal vi haft i veckan men de var väl bara att va trevlig tänkte jag.
Men hur lätt var det när man inte ens fick ett hej tillbaka när han och Theres kom in genom dörren?
Höll mig undan och försökte att inte tänka på saken.
Som tur var kunde jag hålla mig undan tills de åkte och mitt humör blev lite bättre.
Men det känns fortfarande inte bra.
Tur man har underbara människor runt omkring sig så man inte tänker för mycket på allt.

Fast det blir nog en lång söndag.



Kommentarer
Postat av: Pertan

Hade inte tänkt skriva i din blogg, Men när du skrev i min ville jag ge ett svar tillbaka ialf.
Var inte meningen att inte säga hej till dig, trodde du dissade mig och inte hälsade så jag hälsade aldrig tillbaka. Var bra att hålla sig lite på var sitt håll. Tur att du kunde ha trevligt ändå =)
Frågade Ola tidigare om det skulle vara ok att jag kom. Och när han sa att du och Danne satt och höll hand med varann då tänkte jag att det var hur lugnt som helst =)
Att det inte skulle påverka dig så mkt om jag tittade förbi. Mer att det kanske skulle påverka mig.
Ville ju göra nåt och vara lite social och säga hej till de övriga och småprata lite, Och det var ju riktigt trevligt. Har fått inbjudningar dit flera gånger men aldrig tagit mig i kragen.
Hoppas vi kan prata en vacker dag när som du utrycker dig, båda har landat.
Sköt om dig!

2007-09-30 @ 15:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0