Sista svaret

"NU SKALL JAG LÄMNA DIG IFRED !!!
Kan inte förvänta mig att få svar av en människa som bara vill förstå sin egen sida av historien..
dina egna tolkningar och missuppfattningar och kränkningar. Det här leder ändå ingenvart.
SYND ATT SLUTA KONTAKTEN efter en så pass lång relation på det här patetiska sättet. Tänk på det Lina Danielsson. PUNKT SLUT"
                                                       -Anonym


Men efter en så lång och slitsamm /sårande process för oss båda hjälper det inte att vi
gör processen än längre och än mer plågsam.
Jag tänker bara på bådas bästa, men givetvis ur min synvinkel.
För jag klarar inte av att ha kontakt med dig, det måste du kunna förstå.
Sen att du har en annan sida av historien det förstår ja, men de är inget jag behöver höra, för det förändrar inte hur jag känner eller tänker.
Och visst är det hänsynslöst att jag bara tänker på mig själv men jag är inte i skick att tänka på någon annan just nu.

Eller så är det ren tur att jag tänker på att vi båda ska ta oss ur det här kaoset utan att bli allt för sårade.
Sen att du vill hantera det på ett annat sätt kan jag tyvärr inte ta hänsyn till.
Inte efer allt som har varit.

Kommentarer
Postat av: PER BOSTRÖM

TACK!

2007-09-28 @ 18:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0