Plågsamt


Vad är problemet?

Det funkar inte just nu, inse fakta och gå vidare!
Sen om det skulle funka i framtiden så gör det ju det, men det är ju inget man kan tänka på redan nu!!!
För just nu, i denna stund, är det inte meningen
Blir så galet less.

Men det är väl bara att acceptera. Jag har blivit en mästare på det.
Har knappt blivit arg på en väldigt lång tid.

Helt sjukt vad vissa saker gör att man får perspektiv.

Så inget har varit förgäves, det är bara synd att det ska göra så förbaskat ont...

Kommentarer
Postat av: Pertan

Bara inse att jag aldrig kommer kunna vara ärlig med dig utan att det drabbar mig tillbaka. Varför faller jag i fällan gång på gång. Får faktiskt skylla mig själv

2007-09-27 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0