Nice nice

Oh, vilken underbar helg jag har haft.
Redan på fredagen blev de trevligt då jag följde med Oskar, Maggis, Adam och Danne och bastade.
Sen efter det blev det hamburgare och film. Somnade inte förrän vid halv fyra... Det värsta var nog när jag skulle hem och var tvungen att skrapa rutorna för det var -1 grad ute!!!! Helt galet.

Fick inte riktigt sova ut på lördag morgon men vad gör man inte för att hjälpa till med syskonbarnen. Sen latade mig tills jag skulle in till stan och äta middag med klassen. Var bara halva klassen som slöt upp men bättre det än inga :)

Efter god mat på Tre Kronor åkte vi hem till Emilia där vi skvallrade och drack öl :) Vid elva åkte vi in till stan där vi gick på Balzac. Inte världens bästa uteställe men det dög :P Vi hade ju lika trevlig där :) För mig blev det lite tidigare hemgång för jag mådde illa, som tur var hade jag privatchaufför :P

Söndagen fick jag sova ut i alla fall, låg och såg friidrott och sen nästan alla Brothers & Sisters avsnitt :P Och som avslutningen på det såg jag och Danne 300. Grym film, coola effekter men lite dåligt slut.
Nästa gång blir det till att se Zodiac :P

Idag hade jag tänkt jobba med fördjupningsarbetet och fixa cv men va tusan, det var ju så skönt att ligga kvar i sängen ;P


Tur det är helg snart igen *ler*

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Låter som en härlig helg! Basta är ju aldrig fel:)

2007-09-03 @ 19:53:26
URL: http://mariaellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0