Knäpp

Och så lyckas man vara så där dumt impulsiv igen.
Affärerna i Skellefteå måste ju älska mig...

Har ju öppnat en underbar, fin butik i stan.
Som öppningserbjudande har de en soffa med divan. Inte den största soffan men den var helt klart prisvärd.
Jag går in för jag vill ha en grå ( behöver ju en soffa i lägenheten när ja flyttar in om två veckor)
Men tror ni inte att den soffan är slut!!!
Och de får kanske in den i november/december...
Så länge orkar ju inte jag vänta.
Så jag säger, jag tar den bruna istället. Utan att knappt titta på den...

Smart!

Så nu sitter jag och funderar på om ja ens ska ha den där soffan.
Finns då ingen lika fin på blocket för samma pris, men ja vill ju inte ha en lattebrun soffa!!!
Jag är ju less på brunt!!!
Men en soffa behöver jag ju, så kanske lika bra att köpa den

Eller ska ja behålla pengarna och hoppas att de kommer ut en soffa på blocket inom två veckor?

Hmmm
Svårt.

Ska nog förbi på den där butiken i morgon och verkligen känna efter om jag vill ha den där soffan.


För just nu kommer ja inte fram till något vettigt....



Kommentarer
Postat av: Pertan

Soffor finns det gott om, Kommer säkert ut någon vettig till salu inom kort tid. Annars har jag en svart "skön" soffa billigt åt dig ;) haha

2007-09-26 @ 23:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0