Jaså, det säger du?

"En sak gör mig FÖRBANNAD! och det är att du påpekar att jag förolämpade dig och hoppade på dig. Det var väl det absolut sista jag gjorde igår!!?? DU MISSTOLKADE HELA GÅRDAGS PRATET!
Jag sa att jag tyckte om dig och JAG VET ATT VI INTE ALLS KAN VARA TILLSAMMANS, MEN att om det vore så att vi hade träffats nu med andra förutsättningar så hade det kunnat fungera. OCH att jag vet att det inte går tänka på det viset. MEN ATT DET GÖR ONT, För jag tycker ändå att du är en fin människa om man bortser till allt som blev galet. Men fortsätt att svartmåla mig inför andra.. För det känns väl bäst för dig. Även om jag valt att inte göra så mot dig mer."
                   - Anonym

Men varför vinklar du det till något overkligt?
Skit samma om vi hade träffats under andra omständigheter, vem säger att de hade blivit bättre då?
Och jag vill inte svartmåla dig men när du hör av dig fastän jag bett dig att inte göra det (du har skickat två sms sen ja skrev de förra inlägget) så blir det rätt svårt att upprätthålla dig som en fin människa.
Du är en fin människa. Men vi funkar bara inte ihop.
Och just nu orkar jag inte med dig överhuvudtaget för i ena studen är du glad och lättsam och i nästa sekund någon helt annan. Och det är det sista jag behöver just nu.
Respektera det och gå vidare.
Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0