Inte frisk

Jag är nog inte frisk.
Sov hur länge som helst i natt men somnade ändå när jag kom hem från skolan idag.
Och nu när jag vaknat är jag fortfarande trött.
Hoppas jag inte får någon dunderförkylning. Eller så är det den jag försöker kurera med att sova så mycket.

Hur som helst, gick då inte bra att besikta bilen idag.
Tror ni inte att jag lyckas få den enda kvinlliga på bilprovningen?!?!?!
Och hon är lååångt ifrån trevlig.
Så för att istället kunna charma så man slipper ombesiktning pga skitfel så måste ja dit igen...
Bara att sluta använda handbromsen så det går till sig, och sen låna däck då jag ska ombesikta. För inte orkar jag köpa nya sommardäck när det snart är vinter...

I morgon är det fredag och sen blir det helg.
Har inga planer men något ska man nog lyckas hitta på ;)

Kommentarer
Postat av: Danne

Hehe vet hur de är tror dom hatar mig på bilprovningen, får jämt ombesiktning för massa skit:(. Men ett tips om däcken är att sätta på vinterdäcken för dom skiter i om man ha sommar eller vinterdäck på bilprovningen(gäller bara att inte träffa farbror blå på vägen dit:)).

2007-09-13 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0