Hemskt

Jag har reflekterat och funderat och försökt förstå när allt blev fel.
Vad som gjorde att vi inte fungerade ihop.
Och jag tror jag har hittat det.
För den människan jag lärde känna var glad, sprallig, ville alltid hitta något, busig och hade alltid ett skratt till övers.
Men så fort det blev höst, tonvis med jobb så förändrades allt.
Jag blev besviken för att han blev en annan människa, någon som hade tusen andra saker för sig och som aldrig ville hitta på något.
Jag blev besviken, men förstod nog inte själv riktigt varför.
Han förstod inte varför jag blev sur, körde sitt race och sen small det bara.
För utan kommunikation och förståelse så fungerar det inte.
Och det känns tråkigt att de ska behöva bli så fel.

Att du sen springer tillbaka till ditt ex så fort allt blir jobbigt gör ju inte att det känns bättre.
Tror inte du förstår hur mycket du har sårat mig heller.
Men vi är väl av allt för lika skrot och korn i vissa lägen.



Det här har nog varit den värsta veckan i mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0